توصیه شهدا در پیروی از ولایت

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

شهید دکتر مصطفی چمران

من نمی‌گویم ولی فقیه معصوم است ولی ملتی که به امر خدا به امر ولی فقیه اعتماد می کنند،

خدا اجازه اشتباه به آن رهبر را نمی دهد و به نوعی به او معصومیت می بخشد.

 

شهید محمد ابراهیم همت 

پیام من فقط این است : در زمان غیبت اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشید.

 

شهید سپهبد علی صیاد شیرازی

صحبتي را كه ولايت مطرح مي‌كند به محض ايراد سخن بر ما واجب مي‌شود.

 

شهید  مهدی باکری

برادران می‌دانند که ولایت محور اصلی جامعه ماست. یعنی همه چیز ما بر حول محور ولایت شکل می‌گیرد

و امام امت این را دقیقاً تفهیم کرده‌اند و به ما گفته‌اند که چگونه این محور را نگه داریم و حول آن حرکت کنیم

تا اینکه جامعه اسلامی و حرکت صحیح اسلامی داشته باشیم.

 

شهید حسین خرازی

از مردم مي‌خواهم كه پشتيبان ولايت فقيه باشند، راه ما راه حق است.

 

شهید حمید باکری

یقین بدانید تنها اعمال شما که مورد رضایت خداوند متعال قرار خواهد گرفت اعمالی است که تحت ولایت

الهی و رسولش و امامش باشد بنابراین در هر زمان و هر موقعیت همت به اعمالی بگمارید که

مورد تائید رهبری و امامت باشد.

 

شهید محمود کاوه

دشمن بايد بداند و اين تجربه را کسب کرده باشد که هر توطئه‌اي را که عليه انقلاب طرح‌ريزي کند ،

امت بيدار و آگاه با پيروي از رهبر عزيز آن را خنثي خواهد کرد.

 

شهید شیرودی

«اگر امام(ره) بگوید دو فرزند خود را در جلوی پای من قربانی کن من این کار را می کنم. چرا که می دانم امام اگر حرفی بگوید از روی برنامه و اصول است. ای مردم قدر امام را بدانید


شهید شیرودی در پاسخ به سؤال خبرنگار خارجی که در رابطه با محدوده جغرافیایی پروازهای آینده اش بود، می گوید: «بهتر است نقشه ی دنیا را نگاه کنید زیرا اگر امام خمینی فرمان دهد در هر نقطه جهان که مرکز کفر است بجنگم، حتی اگر پایتخت ممالک شما باشد، آنجا را به آتش می کشم.»
 

از قول من به امام بگویید: «امروز در جنگ، مکتب است که می جنگد نه تخصص.» من نوکر آن کسی هستم که طرفدار امام باشد، من نوکر کسی هستم که مطیع و مقلد امام است و در غیر این صورت سرور آن کس هستم.

 وقتی به او خبر دادند خانه اش توسط یک میگ عراقی خراب شده و وسایلش از بین رفته است ، خم به ابرو نیاورد وفرمود: «فدای سر امام» فقط پرسید؛ خانواده اش سالم هستند یا نه.

هویت ولایت مداری شهید شیرودی از زبان خواهر ایشان: «یکی از روزها که شهید شیرودی به مرخصی امده بود، به او گفتم: چرا وقتی به مرخصی می ایی زود به جبهه برمی گردی؟ بدان که خانواده ات نیز به شما نیاز دارند. در جوابم گفت: زمانی که به مرخصی می ایم و به منزلم در کرمانشاه می روم وقتی نگاهم به عکس امام خمینی(ره) که روی دیوار است می افتد، ناخوداگاه حالتی به من دست می دهد که انگار امام با من حرف می زند و می گوید: چرا به خانه امدی؟ جای تو در اینجا نیست باید به جبهه برگردی. به همین دلیل احساس شرم می کنم وقتی نگاهم به عکس امام می افتد. این است که نمی توانم زیاد در مرخصی باشم چون مسئولیت سنگینی بر دوش دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,

] [ 9:43 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه